Thursday, July 28, 2011

Ceritera YM

Bukan Ceritera Cinta yang selalu Nani post cerita anak dia kat belog dia tu.
Bukan bukan!
Tapi pasal cerita ini.

Aku dipuji.
*poyo gila aku ni. ye, aku tau*

Hahahaha.

Sedang aku sibuk meng'update' blog aku tadi pasal HP hilang.
Aku dikejutkan dengan satu Buzz! . 
Ekin buzzing aku.
Hahaha.

Lihat sedutan dan resapan beliau melalui gambar ini:


Hahaha.

Aku cuma boleh gelak dan mengarut-ngarut kat situ.

jadi,
konklusi nya, aku ada peminat status di situ.

Wahwah. Gelamoris mak!

Apepon, xoxo dulu,



Mazrin Mhd.
(:

2 comments:

NanieZara said...

hahahha..tetiba terselit plak nama aku ek..tapi status buntut tu yg aku tak tahan...

Mazrin Mhd. said...

Hahaha. Marah tak boleh nak tekan sangat. Nanti sakit hati. Tu paling teruk guna perkataan "buntut" tuh. Hahahaha.
Namapun ceritera YM, kang orang konpius ngan Ceritera Cinta kan? wawawawa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...